Ik wil een product retourneren, wat moet ik doen?

Je kunt artikelen binnen 14 dagen retourneren (zie hier de voorwaarden). 


Per artikel is de retourprocedure anders, namelijk: 

  • Astrid&Thérèse

Verzending van dit wijnpakket wordt verzorgd door astridentherese.nl. Retourneren is mogelijk. Neem daarvoor contact op met de klantenservice van Astrid en Thérèse via 038-8080102

 

  • DOUXE

Dekbedovertrek: Retourneren alleen mogelijk bij ongebruikte producten en in de originele verpakking. Wil je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan dien je DOUXE BV hiervan per e-mail (info@douxe.eu) op de hoogte te stellen. De kosten voor de retourzending zijn voor Nederland € 7,50. Via de retourportal op https://linda-douxe.shipping-portal.com/rp/ kun je je retour aanmelden. 

(Let op, het kussen kan niet geretourneerd worden in verband met hygiëne.)

 

  • Floor Cosmetics

Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Check onze website voor meer informatie: https://floorcosmetics.nl/retourneren/

 

  • Green Bubble

Wanneer de plant niet voldoet aan de afmetingen of beschadigd aankomt kan je contact met ons opnemen via: mailto:info@green-bubble.com of https://www.green-bubble.com/nl/service/shipping-returns/

 

  • Marie Stella Maris

Indien het product beschadigd is, of werkt niet naar behoren, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder en kunnen je in contact brengen met de leverancier. Je kunt onze klantenservice bereiken via 020-808 87 24. We zijn je graag van dienst op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur.

               

  • NH Krasnapolsky Hightea

Via de website http://www.grandcafektasnapolsky.nl/lindamagafternoontea of telefonisch +31205546114 kan geannuleerd worden, het liefst minimaal 24 uur van tevoren. 

 

  • Overnachtingen nhow Rai & NH Krasnapolsky

Voorwaarden voor annuleren:

Deze aanbieding biedt gasten de mogelijkheid om tot 48 uur vóór aankomst gratis te annuleren. Als de annulering wordt gedaan nadat de deadline voor gratis annuleren is verstreken, m.a.w. minder dan 48 uur vóór aankomst, dan behoudt het hotel zich het recht voor om het volledige bedrag voor het verblijf in rekening te brengen. Na deze deadline worden er geen annuleringen of wijzigingen meer geaccepteerd. Hierbij wordt ervan uitgegaan dat aankomst plaatsvindt om uiterlijk 18:00 uur op de dag van aankomst. Meer informatie bij de reserveringsafdeling 020 701 8042.

 

  • Otazu

Indien het product beschadigd is, of werkt niet naar behoren, neem dan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder en kunnen je in contact brengen met de leverancier. Je kunt onze klantenservice bereiken via 020-808 87 24. We zijn je graag van dienst op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur.

 

  • Robuust Amsterdam
    Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Dit is alleen mogelijk bij ongebruikte, onbeschadigde producten en in de originele verpakking. De (verzend)kosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening. Bekijk de retourprocedure op https://www.robuust.com/pages/return-policy of neem contact op via order@robuustamsterdam.nl 

 

  • Salt&Pepper

Onze volledige retourpolicy vind je op onze website:  https://www.saltandpeppershop.eu/nl/return.html 

Onze klantenservice kan je bereiken via : info@saltandpepperhome.eu of +3214242900

 

  • Silk’n

Alleen ongebruikte apparaten kunnen retour in verband met hygiëne. Mocht je binnen de termijn van 14 dagen de aankoop willen retourneren dan kun je een e-mail sturen naar  klantenservicenl@silkn.eu of bellen naar 0900-2502217. Je ontvangt dan per e-mail een retourlabel. Voor verdere informatie zie: https://silkn.nl/retourzendingen

 

  • Solitude the Label

Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Alleen mogelijk bij ongebruikte, onbeschadigde producten en in de originele verpakking. De (verzend)kosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening. Check de retourprocedure op https://www.solitudethelabel.nl/pages/return-policy

 

  • WANNAsup

Voorwaarden en retourbeleid vind je hier: https://www.wannasup.nl/service/general-terms-conditions/ of neem contact op via de email: info@wannasup.nl of 088 0105651 

 

  • Ivy clinics

Wil je de afspraak verplaatsen of afzeggen? Neem dan 48 uur van te voren contact met ons op via support@ivyclinics.nl of (088) 800 76 54


LET OP: Mocht er iets niet duidelijk zijn neem dan altijd contact op met de klantenservice via 020-808 87 24, vóórdat je een artikel retourneert. Zij vertellen je graag alle informatie over de retourprocedure. 



Hoe snel ontvang ik mijn geld terug na retourneren?

Zodra we de retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 14 dagen vanaf de retourontvangst je geld terug.