Heb je een betaalverzoek per e-mail of per post van ons ontvangen?

 

Waarom ontvang ik een betaalverzoek?

De meeste betaalverzoeken betreffen een abonnement van LINDA. of LINDA.meiden. Het kan ook gaan om een cadeauabonnement. Vrijwel alle abonnementen van LINDA. lopen tot wederopzegging en worden (half)jaarlijks verlengd. Ook kun je een betaalverzoek ontvangen als er iets is misgegaan met de betaling van een losse editie of productbestelling. 

Wij versturen betaalverzoeken per email en/of post (acceptgirokaart). Heb je vragen over je abonnement? Neem dan contact op via het contactformulier, dan helpen wij je graag.

 

Hoe is het bedrag op mijn factuur opgebouwd?

Als je abonnement wordt verlengd is dat altijd tegen onze standaardtarieven. 

Heb je vragen over je factuur? Neem dan contact op via het contactformulier, dan helpen wij je graag.

 

Wat zijn jullie betaalgegevens?

In onze betaalverzoeken wordt verwezen naar ons IBAN-nummer NL78INGB0650112113 t.n.v. Mood for Magazines B.V. (de uitgever van LINDA.).

 

Ik heb al betaald

Het kan zijn dat je betaling en het ontvangen betaalverzoek elkaar hebben gekruist. Als je betaling meer dan twee weken geleden is gedaan, is het mogelijk dat we deze niet hebben kunnen toewijzen aan jouw factuur. We willen je om in dat geval via het contactformulier een bewijs van betaling op te sturen onder vermelding van je factuurnummer. 

 

Is dit spam of een phishing email?

LINDA. neemt de nodige maatregelen om phishing mails uit naam van LINDA. te voorkomen. Maar het is niet uit te sluiten dat de naam van LINDA. misbruikt wordt door criminelen. Daarom is het belangrijk dat je zelf goed oplet en deze berichten kunt herkennen. Zie hiervoor de tips op de website van de overheid Veiliginternetten.nl. Als je twijfelt over de authenticiteit van de afzender, klik dan niet op de links in het bericht en maak een melding via het contactformulier