Hoe kan ik mijn LINDA.profiel opzeggen of wijzigen? 


Via deze link kun je onder “mijn privacy” aangeven of je iets wilt wijzigen of verwijderen. 


Ben je abonnee en wil je je adresgegevens wijzigen? Wanneer je je adresgegevens wijzigt in je profiel, dan wijzigt NIET automatisch het bezorgadres van je LINDA. abonnement. Wil je je bezorgadres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice op  020-808 87 24. We zijn je graag van dienst op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 18:00 uur. Of klik hier om gebruik te maken van ons online contactformulier. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. 


Hoe kan ik mijn profiel beheren? 


Om je profiel te beheren, log je in of klik je op het poppetje rechtsboven op LINDA.nl. Onder het kopje ‘Mijn gegevens’ kun je je voor- en achternaam wijzigen, net als je e-mailadres. Een nieuw wachtwoord maak je aan in ‘Wachtwoord wijzigen’. Je kunt hier overigens ook je privacy-instellingen beheren.