Wil je een verzoek doen om om je persoonsgegevens in te zien of te verwijderen?

Als je inzage in je gegevens wil of geen gebruik meer wenst te maken van onze producten en/of van je Talpa Network account kun je een verzoek tot inzage of verwijdering van je gegevens indienen.


Optie 1:

Je kunt je voor LINDA. post afmelden door via ons online privacyformulier in bezwaar te gaan tegen de verwerking van jouw adresgegevens bij LINDA.. Geef daarbij duidelijk aan dat je geen LINDA. post meer wilt ontvangen.

 

Optie 2:

Voor het verwijderen van al je gegevens verwijzen wij je door naar ons online privacyformulier.. Geef daarbij duidelijk aan dat het om de verwijdering van een LINDA. account gaat.  

 

Optie 3:

Je kunt je e-mailadres voor LINDA. wijzigen door via ons online privacyformulier een correctieverzoek in te dienen. Geef daarbij duidelijk het te wijzigen én nieuwe e-mailadres door en vermeldt hierbij dat het om LINDA. gaat.


In sommige gevallen kan Talpa Network je gegevens echter niet verwijderen, bijvoorbeeld als je nog een abonnement hebt lopen of er wettelijke (financiële) bewaartermijn geldt. Dan hebben wij je gegevens nodig om respectievelijk het tijdschrift bij je te bezorgen, administratie voor controle beschikbaar te houden en ervoor te zorgen dat we kunnen voldoen aan de retourverplichting. Het verwijderen van je gegevens betekent ook dat je voorkeuren op alle andere websites en apps van Talpa Network verdwijnen.


Hoe lang duurt het totdat ik antwoord krijg op mijn verzoek tot inzage of verwijdering? 

Wij streven er naar dit altijd zo snel mogelijk te doen, maar sowieso altijd binnen de wettelijke termijn van een maand na ontvangst van het verzoek.